למה כל כך כדאי להוריד במשקל? (5 יתרונות שלא יוצא לחשוב עליהם)

הרבה מאוד מתאמנים שמגיעים אליי רוצים לרדת במשקל, מהמון סיבות. הסיבה השכיחה ביותר שאני שומע היא כדי להתחטב או להיות מושכים יותר כתוצאה מהירידה במשקל. אולי להיראות טוב יותר באמת יכול לעודד אנשים לעשות ספורט, אבל מהנסיון שלי כדאי שתהייה מטרה יותר מחייבת. ובאמת, לאורך השנים, שמתי לב מה בדיוק מרוויחים המתאמנים שמורידים במשקל.

כולי תקווה שאם תקראו את חמשת היתרונות העצומים האלה של ירידה במשקל, תתמלאו בהמון מוטיבציה להתחיל ולעשות פעילות גופנית, ולגלות כמה מדהים זה להשיג את המטרות שלך – בעצמך!

יתרון 1 – ביטחון עצמי!
אמנם הרבה אנשים לא מחשיבים את זה כיתרון ממשי, אבל עדיין זהו אחד הבונוסים הגדולים שבירידה במשקל. כשמשפרים ביטחון עצמי כל שגרת היום-יום משתדרגת, ופתאום אתם תופסים את עצמכם באופן חיובי יותר. חוץ מזה, הביטחון העצמי גורם לכם להמשיך ולהתאמן, להשתפר עוד בכושר ולהשיג תוצאות חדשות. כלומר, הביטחון העצמי שתרוויחו יגרום לכם להוריד עוד יותר במשקל. נחמד, לא?

יתרון 2 – להרוויח כסף!
כן כן, קראתם נכון – ירידה במשקל יכולה לגרום לכם להרוויח כסף! איך זה קורה? אחת הדרכים החשובות בתהליך הורדת המשקל היא לצמצם את כמות הקלוריות הנצרכת ביום. כשאתם אוכלים ושותים פחות קלוריות, זה אומר שניתן להפחית בכמויות המזון שאנחנו קונים, בדגש כמובן על מאכלי הג'אנק למיניהם ומשקאות ממותקים. בנוסף, הורדה במשקל יכולה לגרום להם לא להצטרך טיפולים רפואיים שונים או לקיחת תרופות – נטל כלכלי בפני עצמו. וחוץ מזה, הביטחון העצמי שהזכרנו בסעיף הקודם, יגרום לכם להצליח יותר בעבודה, להיות עירניים וחדים, וכך אולי לקבל את הקידום שתמיד רציתם.

יתרון 3 – בריאות טובה יותר עכשיו!
אם יש (חס וחלילה) בעיה רפואית מסויימת, ירידה במשקל יכולה בהרבה מקרים לעזור להחלמה או לפחות לתרום להרגשה טובה יותר בזמן התהליך. זה קורה במצבים כמו: בעיות לב, סכרת, כאבי מפרקים, בעיות לחץ דם, קושי בשינה, ועוד. ירידה במשקל תגרום לכם לחוות את החיים בצורה הטובה ביותר!

יתרון 4 – בריאות טובה יותר בעתיד!
מעבר להווה שלנו, ירידה במשקל תתרום באופן מוחץ וקריטי למצב בריאותנו בהמשך החיים. שורת המחלות שאתם תוכלו להימנע מהם כל כך ארוכה שפוסט זה קצר מלהכיל את כולם.

יתרון 5 – האוכל נהייה טעים יותר!
כשאתם נכנסים לשגרה של תזונה נכונה ופעילות גופנית קבועה, בגלל שלא אוכלים אוכל בכמויות אינסופיות, מתחילים להעריך ולהתענג על כל ביס וביס. בגלל שאוכלים יותר לאט, אז למוח יש מספיק זמן להבין מתי הגוף באמת שבע ואין צורך להמשיך ולהכניס מזון, בדיוק לפני שתכניסו לעצמכם קלוריות מיותרות שהגוף לא צריך.

במסגרת הבוטקאמפ אני מנסה להקדיש את כל זמני לעזור לאנשים להתגבר על הפחד מכושר ולפתוח את עצמם לאורח חיים בריא. אני יודע ובטוח שחיים בריאים אפשריים לכל אחד ואחת. התקשרו אליי עכשיו 054-9988040 כדי להתחיל בתוכנית של כושר וירידה במשקל שתביא את התוצאות הרצויות ותגרום לנו להנות מהחיים ובגדול!

שלכם ובשבילכם,
אביחי