אתם חושבים שאתם לא מסוגלים להתמיד ? אני יכול להוכיח לכם אחרת

שלום לכולם, אני כאן בכדי לספר לכם איך הספורט עזר לי להגשים את מטרותיי בחיים.

למה בכלל חשוב להגדיר מטרות ויעדים? אחד הגורמים לתחושה שאנו דורכים במקום (בעבודה, בחיים, באהבה…) הוא היעדר מטרות ויעדים. תנסו אותי. תתחילו בקטן. תגדירו לעצמכם מטרה אחת שתרצו להגשים מחר (משהו בר ביצוע :)).

כך גם בספורט, אנשים יכולים לאבד מהר מוטיבציה והתמדה רק משום שלא הגדירו לעצמם מראש את המטרות. החוסר במטרה הוא הגורם העוין של ההתמדה והמוטיבציה. אם הגעתם למצב שבו אתם לא מרוצים מהגוף ולא מההתקדמות כנראה שאיבדתם את המיקוד באימון ובתזונה והמאמר הזה בדיוק בשבילכם.

בשביל להביא את האימון שלנו למקסימום שלו חשוב לקבוע יעדים ומטרות. דרך ללא מטרה לא מובילה לשום מקום. מטרה כוללת כמו "להשתפר" היא לא מספיק טובה ולא מספיק ממוקדת ועשויה להכניס אתכם לתחום אפור ששם בדיוק יגיע הייאוש.

אני ממליץ להגדיר מטרות מדידות.

להתאים לג'ינס הישן .

להיכנס לשמלה החדשה.

לרוץ 4 קילומטר ללא עצירות.

ועוד'

התאימו את המטרה ליכולת שלכם וקבעו תאריכים ופרסו אותה ליעדים קטנים. לאחר שקבעתם את המטרה ואת היעדים אתם תעמדו מול ציר ההתקדמות שלכם, תוכנית האימון האישית שלכם, ותעבדו לפיה. אם תתמידו בדרך זו תגלו שתהליך השגת המטרות שלכם הופך להיות לקל יותר.

אני רוצה לרוץ 6 קילומטר עד ה 16/9

אני רוצה להיות מוכנה לחתונה בתאריך ה-14/9

אני רוצה להצר היקפים לקראת הקיץ עד לתאריך 6/8

בכדי לעזור לכם להתמיד תמיד תוכלו ללתת לעצמכם פרס אחרי שכבשתם את המטרה, ולא לא מדובר על מנת הג'אנק פוד האהובה  אלא על בגד חדש שיתאים לנראות החדשה שלכם, שהיא בעצמה פרס נהדר.

הדרך הנסתרת בכל שיטת הצבת המטרות והפרס הסופי – דמיינו את המטרה הסופית שלכם כל הזמן ! תעצמו את העיניים תשבו בנחת, דמיינו את התחושה בגוף החדש והמשופר שלכם, איך אתם הולכים בביטחון בחוף הים. תראו את עצמכם בסרט שאתם הכוכבים שלו, עושים פעילויות שעד עכשיו לא העזתם. תבינו מה אתם רוצים, מתי אתם רוצים זאת, ואת הפרס המיוחל. רצוי לחזור על פעולה זו מספר פעמים אל מנת לחזק את המיקוד והמטרה באימון.

הצעדים האלו יעזרו לכם ליעל את העבודה, ולהכין את הגוף והנפש לאתגרים המצפים לכם.

עכשיו כשהמטרה היטב בראש שלנו, והגוף והראש ממוקדים לעברה,
זה הזמן להתמקד בעשייה.

 

אביחי הורנשטין
054-9988040