למה כדאי להתאמן בבוקר

מישהו אמר לי פעם שהעולם מתחלק לשני סוגים של אנשים – אלה שמתעוררים בשנייה ומזנקים מהמיטה ברגע שהשעון המעורר מצלצל, ואלה שלא יקומו מהמיטה לפני שהנודניק שלהם הספיק לנדנד להם לפחות 3 פעמים.
לא משנה לאיזה סוג מהשניים אתם משתייכים, הנה 4 סיבות למה כדאי גם לכם לקום קצת לפני הזמן ולפרגן לגוף שלכם עם אימון בוקר. וכן, במיוחד עכשיו כשיש מזג אויר אידאלי בחוץ:

  1. אם הדבר הראשון שתעשו על הבוקר (אחרי שתצחצחו שיניים ותתלבשו) יהיה פעילות גופנית, ההרגשה הכללית שלכם לגבי המשך היום תהיה שונה לחלוטין. אפילו המזון שתאכלו לאחר האימון יהיה בריא ומזין יותר, מאחר ואחרי שהשקעתם זמן באימון, תשקיעו מחשבה גם במה שתאכלו אחריו. במילים אחרות – תעדיפו לאכול ארוחה בריאה אחרי האימון מאשר פרוסת לחם עם שוקולד.
  2. גם אם זה ישמע לכם מוזר בהתחלה, אימון בוקר יעורר את גופכם בצורה טובה ומהירה יותר משתיית 2 כוסות קפה. אחרי האימון תהיו ערניים ומוכנים להתחיל כל משימה אשר עומדת על סדר היום ולא רק ערניים, אלא גם מלאי ביטחון עצמי להצליח. לאחר האימון תרגישו ממוקדים במשימות שעומדות בפניכם וגם אם מחכה לכם פגישה חשובה עם הבוס בהמשך היום – היא פתאום תיראה לכם פחות מאיימת.
  3. ברוב המקרים, קל יותר להתמיד ולקיים שגרת אימונים כאשר הם מתקיימים בבוקר, לפני שמתחילים את היום. בערב לעומת זאת, חברים יכולים בדיוק להזמין אותך לצאת, אמא שלך אולי תחליט להפתיע אותך בביקור עם המאכל האהוב עליך או שהבוס יבקש ממך להישאר שעות נוספות בעבודה. בבוקר, רוב העולם עוד מנמנם ולך יהיה זמן להתאמן ולעמוד ביעדים שלך.
  4. הגוף שלכם יודה לכם. גם אם אתם שייכים לסוג השני של האנשים, אלא שקשה להם לקום מהמיטה, לאחר מספר שבועות בהם תקומו להתאמן בבוקר, תגלו שגם אתם קמים מהר יותר מהמיטה ואפילו מרגישים קלילים ומלאי אנרגיה להתחיל את היום.

אצלנו בבוטקאמפ מתאמנים גם בשעות הבוקר וגם בשעות הערב ומשלבים את כל מרכיבי הכושר באימון פונקציונאלי, אשר הוכח כאפקטיבי והבריא ביותר.
לא משנה באיזה שעה תגיעו, בואו לקבל בוסט של אנרגיה באימון באוויר הפתוח, באווירה מהנה ומשוחררת של מרחב וטבע, התורמת לתחושה כללית טובה, מעלה את המוטיבציה ותורמת ליכולת.

להיות בחוץ, עם אנשים מקסימים ולראות תוצאות בשטח. מה יותר טוב מזה? שאפילו אימון ההיכרות ללא תשלום!
התקשרו עוד היום ושאלו לגבי אימון הבוקר // אביחי – 054-3375536.