מקצועי.
לא שגרתי.

הרשמו עכשיו

מקצועי.
לא שגרתי.

מערכת שעות מושלמת

כמה פעמים קרה שמצאתם את האימון המושלם בשבילכם? שמצאתם בדיוק את מה שחיפשתם, אבל המאמן והאימונים פשוט לא היו זמינים בשעות ובמקום שהייתם צריכים או שלא היה מקום בשיעור?

 

כמה פעמים כבר אמרתם לעצמכם שהשנה אתם חייבים להיכנס לכושר, שהפעם אתם עושים את השינוי – אבל פשוט לא מצאתם מערכת מספיק גמישה ורחבה שתיתן לכם את התשתית והתמיכה המקצועית שהייתם צריכים כדי להתמיד?

 

כמה פעמים התחלתם תהליך של ירידה במשקל? תהליך של שינוי וכניסה לכושר – אבל בלי הדרכה מקצועית ומסודרת פשוט לא הצלחתם להתמיד מחשש שאולי תיפצעו או שאולי אתם לא מבצעים נכון את התרגילים, ובסוף החלטתם שאולי זה לא בשבילכם?

 

אולי בכלל בכל פעם התחלתם חזק, אבל כמו שהעלייה הייתה מהירה ככה גם הנפילה אחריה או שפעם אחר פעם מצאתם את עצמכם מאבדים עניין בשל חוסר גיוון באימונים ?

 

ככה כל פעם מחדש אתם מפסיקים להתמיד אחרי זמן קצר ומאבדים את המומנטום מחדש…

 

בבוטקאמפ יש לנו את מערכת השעות המגוונת, הגדולה והמקיפה ביותר בכל אזור הירקון !

 

 במערכת השעות שלנו תמצאו שיעורים מגוונים השונים זה מזה תוך שימוש במגוון אביזרים כגון רצועות אימון, משקולות, מדרגות, כדורי כוח ועוד. מעבר לכך, את השיעורים השונים מעבירים מאמנים שונים ומומחים לתחומם ולכן לכל שיעור יש אופי אחר ודגש על אלמנטים שונים בכושר הגופני.

 

בואו והצטרפו למשפחת המתאמנים שלנו כמו אלפי מתאמנים אשר עשו איתנו שינוי מהותי בשגרת היומיום שלהם ומנהלים שגרה פעילה ובריאה עד היום.