מערך כושר
לארגונים וחברות

לקבלת הצעת מחיר

מערך כושר לארגונים וחברות

השאירו את הפעילות הגופנית של העובדים שלכם בידיים שלנו

פעילות פיזית בליווי מקצועי

במשרדי החברה, דרך הזום ישירות לבית העובד או בשטח הפתוח, אנו נספק שירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר כדי להבטיח חוויה כושר איכותית מצד אחד ושמירה על בטיחותו ובריאותו של העובד מצד שני.

 

מערך שירות נוח, זמין ומעורב

אנו מספקים מערך שירות מקיף שמבטיח לכם שקט נפשי.

אנו מספקים לעובדי החברה אפליקציה ייעודית לרישום לפעילויות הכושר והבריאות ואנו עובדים בקשר ישיר עם החברה בכדי לספק את התמורה טובה ביותר ביחס לתקציב המוקדש לפעילות וזמינות מקסימלית לעובד.

 

פעילות גופנית ביחד – שירותי בוטיק אך ורק לעובדי החברה.

מטרת העל היא הגברת ההזדהות של העובד עם החברה, אנו נספק לו יחס אישי והדרכה וכמובן שירות אדיב ומקצועי על מנת להגביר את שביעות רצונו ממסגרת העבודה.

 

מחקרים הראו כי שביעות רצון העובד ממערך הרווחה מוביל לכדי פרודוקטיביות מוגברת ותחושת שייכות ונאמנות לארגון.

 

השקט שלכם שווה זהב

אנו נספק שירות מהיר ומקצועי בכל שלבי ההקמה, התכנון והתפעול של הפעילות. לכל פעילות יהיה מנהל מקצועי מטעמינו אשר יהיה נוכח באופן קבוע במסגרת הפעילות בכדי לשמור על הסטנדרטים המקצועיים והארגוניים הגבוהים ביותר.

 

שיגרה בריאה וטובה כחלק מרווחת העובד

אנו מתחייבים לשמור ולקדם את בריאות העובדים שלכם – עובד שמח ובריא הוא עובד פרודוקטיבי יותר אשר יהיה מוכן להשקיע יותר בהצלחת החברה!

בחור בחדר כושר עומד להניף משקולת קטלבל מהרצפה

שאלות ותשובות נפוצות

אנו עובדים עם מספר רב של מדריכים מכלל התחומים ולכן יכולים לתאם בעבור החברה כאירוע חד פעמי או כחלק משיגרת השירות כל סוג אימון ובכל מקום

אנו מתחייבם להציע את השירות המקצועי ביותר ולספק לשירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר לכם ולעובדים שלכם, לכל אחד מהלקוחות שלנו יהיה ליווי ופיקוח מצד מנהל מקצועי בכיר שימצא באופן תדיר במהלך הפעילויות השונות על מנת לוודא כי אנו מספקים אך ורק את השירות הטוב והמתאים ביותר בשבילכם.

אנו מספקים שלל שירותי מעבר ובנוסף לתפעול חדרי כושר , אנו נשמח להציע את שירותינו במסגרת מתחם החברה או מחוץ לו בדמות אימוני פילאטיס מזרן , יוגה , אימונים פונקציונליים וקבוצת ריצה או הליכה אשר כלל אינם דורשים מתחם יעודי אלא מרחב כללי או הגעה לנקודת מפגש מוסכמת

אנו נשמח לקחת חלק בתפעול ותכנון יום הפעילות , במסגרת יום הפעלות נוכל להציע מגוון אימונים כושר שונים וסוגי פעילות גופנית וכמו כן תיאום הרצאות בנושא תזונה ואורח חיים בריא עם מומחים לתחום , תזונאים ונטורופטים.