צריכים מוטיבציה? צאו להתאמן!

תמיד נוכל למצוא תירוצים בשביל לא לצאת להתאמן ולהישאר בבית; רק התחיל השבוע, קר/חם מידי בחוץ, כואב לי הראש, מזמן לא התאמנתי, אבל היום יום שבת….
בימים גשומים וקרים כאלו, קשה אפילו יותר לצאת מהבית החם, אני מבין.
אבל דווקא בגלל החשיבות של הפעילות הגופנית, הנה 5 סיבות למה כדאי לכם לצאת להתאמן, לא משנה איזה יום היום או איזו טמפרטורה שוררת בחוץ:

  1. יותר טוב מתרופה – אימון גופני כחלק משגרה שבועית דואג לחזק את גופכם ולהגן עליו ביעילות מפני מחלות. מהצינון הקל ביותר ועד למחלות לב לא עלינו, פעילות גופנית עוזרת לכם להימנע מסיבוכים בריאותיים ושומרת על גופכם חזק ובריא לאורך השנים.
  2. עמדו ביעדים שלכם בחיים–בתחילת האימון, הציבו לעצמכם יעדים כמו סיום סט מלא של שכיבות סמיכה, הגדרת מרחק ריצה ללא עצירה וכו'. ברגע שתצליחו לעמוד ביעדי האימון, תוכלו להציב לעצמכם יעדים חדשים גם בתחומים אחרים בחיים (כמו למשל להפסיק לעשן או להשקיע יותר זמן בבילוי עם החברים) ולעמוד גם בהם בהצלחה.
  3. איכות חיים טובה יותר– כמה קשה היה לכם לקום מהמיטה השבוע? מרגישים שהלחץ היומיומי מכביד עליכם? ומה בנוגע לארון הגדול והמפחיד שכבר חצי שנה אתם מתכננים להוציא מהבית? משהו שחשוב שתדעו, אימון גופני גורם לחיים להיראות קלים, טובים ומוצלחים יותר. פעילות גופנית קבועה תורמת לשיחרור לחצים ומתחים, חשיבה צלולה ואחרי מספר אימונים, גם הארון הגדול פתאום לא ירגיש כל-כך כבד ותוכלו לפנות את מקומו בבית.
  4. לא תאמינו כמה תופתעו–כרגע אנחנו נמצאים בחורף אבל אם אתם רוצים להרגיש בנוח גם בבגדים הקצרים בקיץ – התחילו להתאמן עוד היום. תוך מספר חודשים, תהיו מופתעים מהתוצאות ותהנו לראות את גופכם החטוב והבריא במראה.
  5. החברים יצטרפו אליכם–אין דוגמא טובה יותר מדוגמא אישית. מציאת האימון המתאים לכם, התמדה בו, חיבור עם המאמן– כל גורמים הללו יגרמו לכם להרגיש טוב יותר וגם ימשכו את הסובבים שלכם לרצות להצטרף. אם אתם מתאמנים, אתם עוזרים גם ליקיריכם להיות בריאים יותר!

 

קיבלתם בוסט של מוטיבציה? מחפשים אימון מגוון, מהנה ושיראה גם תוצאות?
התקשרו עוד היום לקביעת אימון ניסיון ללא תשלום!
אביחי הורנשטין – 054-3375536.