מתי רואים את התוצאות?

לא פעם מגיעים אלי מתאמנים שנכוו בעבר בטענה כי הם מקפידים להתאמן ללא הפסקה אבל עדיין לא רואים תוצאות; "אני מקפיד לעשות את כל הסטים כמו שאמרו לי בשביל לחטב את הבטן, למה עדיין לא רואים לי את הקוביות?", "כבר כמעט חצי שנה שאני מקפידה על תזונה נכונה ועובדת על חיזוק שרירי הידיים האחוריות, למה הן עדיין לא חטובות?"

לפני שמאבדים את הסבלנות, אני ממליץ לשים לב לנקודות הבאות או יותר נכון, להפסיק לעשות את אותו הדבר. איינשטיין אמר זאת בצורה הטובה ביותר – אי שפיות היא לעשות אותו דבר שוב ושוב ולצפות שהתוצאות תהיינה שונות:

  1. אתם מקפידים על תזונה נכונה ועל שעות שינה מסודרות?
    שמרו על תפריט מזין ומגוון ואל תזניחו את שעות השינה. דיאטות קיצוניות אינן בריאות או יעילות אבל כן חשוב לצמצם את המזונות המעובדים, החטיפים והסוכרים בתפריט היומי ככל הניתן.
  2. האימון גורם לכם להנאה? הוא מגוון ומאתגר אתכם מספיק?
    חשוב שתמצאו את האימון המהנה עבורכם כדי שתתמידו בו ולא תספרו את הדקות עד לסיומו. לא פעם הוכח כי אימון בקבוצה מעלה את רמת ההנאה של כלל המתאמנים במהלך האימון. שילוב של תשומת לב אישית לכל המתאמנים, מצדו של המאמן, יחד עם תחושת השייכות לקבוצה תומכת – יוצרים אווירת אימון מהנה, מעשירה ומדרבנת.

בחירת האימון הספציפי שיגרום לכם להנאה בזמן עשייתו והסביבה החברתית בה תתאמנו, ישפיעו בסופו של דבר על מידת ההתמדה והרצון שלכם להצליח באימון ולהגיע לתוצאות.

  1. משלבים את כל מרכיבי הכושר באימון אחד?
    שילוב בין כל מרכיבי הכושר באימון – כוח, סיבולת לב ריאה, זריזות, יציבות, כוח מתפרץ וכו', מבטיח שריפת שומנים והעלאת מסת שריר בצורה האפקטיבית ביותר.
  2. האם הצבתם לעצמכם מטרות ריאליות?
    אף מטרה לא מושגת בין לילה או תוך שבוע אחד. הציבו לעצמכם מטרות בצורה הדרגתית ועקבו אחר ההתקדמות שלכם. לאחר זמן מה, שנו את התרגילים והעלו את רמת הקושי. שינוי הדרגתי ומבוקר יאפשר לכם לשמור לאורך זמן על ההישגים ולהתמיד באימון גם בהמשך.

זכרו תמיד גם כי כל אדם מגיע עם מבנה גוף וגנטיקה שונים אשר מהווים קריטריון משמעותי על אופן ראיית התוצאות בשטח. זוהי לא סיבה לתסכול, להפך. בעזרת מדריך מוסמך שיקפיד על האופן בו אתם מבצעים את התרגילים (ולא רק מותחים את הצוואר), ניתן להגיע לתוצאות בטווח הקצר.

 

אצלנו בבוטקאמפ מיישמים את כל הסעיפים אז אם אתם רוצים לראות תוצאות ולהגיע אליהן בצורה היעילה, המהנה והמגוונת ביותר – הצטרפו אלי לאימון עוד היום!

שלכם, אביחי.

054-3375536.