המדריך: איך להתאמן בלי להישבר – שלב אחר שלב (לגזור ולשמור)

מרגישים שלפעמים המשמעת העצמית באימונים שלכם לא כמו תמיד? קורה לכם שקשה לגרור את עצמנו לאימון הכושר? מוצאים כל הזמן סיבות נוספות לרמות בדיאטה החדשה?
אתם לא לבד! והיום הכנתי לכם 4 טריקים בדוקים בדיוק לרגעים כאלה, כדי שתוכלו להמשיך בדרך הנפלאה להשגת התוצאות והמטרות! (ובעצם גם כל דבר בחיים…)

קודם כל, איך אנחנו יכולים לדעת שיש לנו מוטיבציה? בדקו את מתקיים אצלכם אחד מהבאים:
– האם יוצא לי לקום מהמיטה לאימון גם בשעה מוקדמת בבוקר?
– האם יוצא לי להתחרט רגע לפני שאני לוקח ביס מעוגה?
– האם יש לי רפלקס להעביר הלאה צ'יפס שמן מבלי לגעת בו?
– האם יש אצלי התרגשות לקראת אימון הכושר שלי?
– האם לעיתים תכופות יוצא לי להיזכר למה אנחנו עושים בכלל את מה שאנחנו עושים?

אם עניתם בחיוב על אחד מאלה (או דברים דומים כמובן) אז המצב מצויין. ובכל מקרה כדאי לשים לב ל-4 השלבים הבאים שיעזרו לכם כנגד רגעי המשבר:

שלב 1 – זהו את המניע שלכם!
מוטיבציה צומחת מהמטרות שלנו. מה המטרה שלך? למה אנחנו רוצים להיכנס לכושר? ברגע שתזהו את המניע שלכם המוטיבציה פשוט תאיר לכם את הדרך! קחו לעצמכם דקה להבין את הסיבה האמיתית שמניעה אתכם. אל תסתפקו במשהו כללי כמו "להיות רזה" או "להיות יותר מושך". תחפרו יותר עמוק – יש משהו מאוד ספציפי בחיים שלכם, צריך רק לגלות אותו. הנה כמה אופציות למניעים אפשריים: "אני רוצה יותר אנרגיה כדי להצליח לעמוד בקצב של הילדים", "אני רוצה להיכנס לכושר כדי להאריך ולנצל את המיטב מהחיים", "אני רוצה להוריד 8 קילו לפני החופשה", "אני רוצה להחזיר לעצמי את הביטחון ללבוש גופיות", "אני רוצה להרשים מחדש את בן/בת הזוג", ועוד.

שלב 2 – עשו את זה רשמי!
כשאתם רושמים משהו זה פתאום נהייה רשמי, נכון? רשמו את המניע שלכם מהסעיף הקודם על נייר, והניחו אותו במקומות מרכזיים כמו ליד השעון מעורר, במראה שבמקלחת, באוטו, וכו'. כל פעם שאתם רואים את המניע הכתוב שלכם, קחו כמה שניות לדמיין את עצמכם משיגים את המטרה, בצורה הכי ברורה שיש. זהו כלי נהדר ומוכח לשמר את הפוקוס שלכם והמוטיבציה בהשגת היעדים.

שלב 3 – היו פרקטיים!
עכשיו אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, אז צריך לתכנן את מה שתעשו כדי להשיג את זה. חשוב מאוד להיות פרקטיים, ולא לתכנן דברים לא ריאליים שלא תוכלו לעמוד בהם. כדי להוריד במשקל או כל מטרה אחרת בתחום הכושר, חייבים להתקיים שני דברים:
1) תזונה מאוזנת.
2) מסגרת כושר קבועה ומאתגרת.
בחרו זמנים קבועים וידועים מראש ביומן שלכם לאימונים, כאלו שתוכלו לעמוד בהם, והתייחסו אליהם כאל פגישה חשובה ביותר, כזאת שלא ניתן לדחות או לבטל בשום תנאי! שימו לב לבחור מסגרת כושר שאתם נהנים בה – מהאימון עצמו, מהמאמן, מחברת המתאמנים ומהאווירה הכללית.

שלב 4 – להיעזר בתמיכה מהסביבה!
לבסוף, גייסו את תמיכתם של החברים, המשפחה והחברים לעבודה. ספרו לכולם על המטרות שלכם ועל רצונכם להיכנס לכושר. אתם תופתעו כמה אהדה תקבלו מהרבה אנשים! חוץ מזה, בפתיחות הזאת שלכם אתם בקלות תשמשו כמקור להשראה עבור אנשים נוספים, שיכולים בעקבותיכם להתחיל בעצמם בתהליך לשינוי חייהם!

 

כבר עכשיו, אני שמח להעניק לכל אחד ואחת מכם כלי יעיל לצאת לדרך – את תמיכתי כמובן 🙂 ביחד נזהה את המניע הספציפי שלכם, נכין תוכנית אימונים שמתאימה ללו"ז ולשגרת חייכם, ביחד נכבוש את כל היעדים ונגשים את החלומות, ובעיקר – בצורה הכי כיפית שיש!
התקשרו אליי 054-9988040 או שלחו לי מייל [email protected] עוד היום כדי להתחיל בתוכנית שתשנה לנו את החיים!

שלכם ובשבילכם,
אביחי